Followers

Wednesday, March 30, 2011

YA ALLAH.... Tetapkanlah imanku...

YA ALLAH...Yang maha pemurah Lagi Maha mengasihani...aku mohon kepadaMU ..tetapkanlah imanku...hapuskanlah segala dukaku....dan bantulah aku menghindari segala laranganMu...  Ampunkanlah dosaku,,keluargaku...dan sahabat handaiku dlm menimba ilmu pengetahuan... mulanya aku beranggapan bahawa setiap masalah tidak mampu diselesaikan...namun....setelah berfikir sejenak...setiap masalah ada jalannya,,,,entah..sampai bila harus begini??hmm,,,, Hanya ALLAH sahaja yg mampu mengetahui setiap masalah yg dihadapi setiap manusia... namun.. ALLAH S.W.T memberi peluang  kepada manusia  mencegah kemungkaran samada  melalui tangan, lidah..dan jika kita tidak berkemampuan,,kita boleh menggunakan hati... YA ALLAH.. aku berdoa kepadamu  agar aku dan sahabat handaiku dapat menimba ilmu pengetahuan dgn lancar tanpa sebarang masalah...Final exam x lama lagi, harap kami dapat menjawab peperiksaan dgn hati yg tenang ... INSYAALLAH 

No comments:

Post a Comment


mY home Town

mY home Town

serangkai dengannya~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search This Blog