Followers

Friday, July 22, 2011

Kuingin Kau Untukku - J-Rocks

Ini merupakan tajuk sebuah lagu yang bisa buat aku layan
then lagu nie bisa buat hati aku tersentuh...
aku inginkan seseorang..namun apakan daya saya...

Bila aku teringat kat seseorang yg aku minat,,
then aku bukak and layan lagu nieh,,
lirik lagu nie best..
cukup menggambarkan ape yg aku rasa...

so dear bloggers,,
jom layan lagu nieh...







ada senyuman manis di bibirmu
yg selalu terbayang olehku
takkan ku lupa saat itu
wahai kau gadis pujaanku
ku ingin kau untukku


mungkin hanyalah engkau
yg membuatku mengerti 
akan arti hidupku
kau beri aku cahayamu
ku kan selalu menyayangimu
ku ingin kau untukku


reff: yang ku rasakan kini
tak tertahankan lagi
kan ku ungkapkan semua padamu

kan ku berikan sebuah 
rasa di hati ini
jangan kau ragukan aku


ada senyuman manis di bibirmu
yg selalu terbayang olehku
takkan ku lupa saat itu
wahai kau gadis pujaanku
ku ingin kau untukku







No comments:

Post a Comment


mY home Town

mY home Town

serangkai dengannya~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search This Blog