Followers

Saturday, October 1, 2011

persahabataN

AritOk..AriNie ,, ANd today >> 1st October 2011
BushaNN sesangat Taw,,, shaRule x taw nak wat pe....
now tengah mengupdate Blog sejak sekian lama BuzY bee..
hehe,,, Hmm.. btw ..i have an Idea to Post somethIng in My Blog..
Its All about
.
.
.
.
.
.
.
F.R.I.E.N.D.S.H.I.P
..
..
..


persaHabatan sangat Penting dalam hidup semua org kanzz??
betol ark?? Bile kite adew masalh.. sahabat boleh bantu..
dgn bersahabat jer kite dpt meluahkan perasaan masing2...
 aku nk semua sahabat aku macam pepatah
:: BAGAI AUR DENGAN TEBING ::

tau x korang ape aur Tu??
aur nie mcm tumbuhan yg ade mane2 jer kat tebing.. xkiralah tebing sungai ke, tebing parit ke..
ape2 jelah.. asal lalu tepi tebing..mesti ade aur..
aur dgn tebing xdapat dipisahkan...

aku nk semua kawan aku mcm tue..
xnak Gadow2...

aku xnak pepatah
..
..
.. 
KAWAN MAKAN KAWAN
..
..
..
masok dlm relatioNship,friendship..apew2 ship lah..haha
..
..
..
thats Why la Kat kucHing Ade taman SAHABAT..
why??
untuk menghargai SAHABAT..

Thanxs To ALL mY sahabaT..
I Love U ALL

DonT pLaY2..
JusT haPPy Go LuckY Ok...

:: sahabat bahagia, saya pon bahagia ::

;)










No comments:

Post a Comment


mY home Town

mY home Town

serangkai dengannya~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search This Blog