Followers

Sunday, December 25, 2011

Apakah??

Assalamualaikum semua…
Harap anda semua sihat  sejahtera..
Xde idea nk post something interestings, but got idea to post something MENYAMPAH.
Aku x suka beberapa jenis manusia ni..aku pon xpaham..


1st skali aku tak suka ORANG  PANDANG RENDAH KAT  KAT ORANG SUSAH.. COZ OF WHAT?? Aku pon pernah susah,,. Cakap org susah xdpt Berjaya nak bagai,,ciss.. aku tepis pandangan mu itu… ek eleh..ko ingat ko kaya sangat?? ALLAH lagi kaya tau.. anda paham??
2nd aku xsuka la org yg suka nunjuk menunjuk barang yg korang ada… aku tawlah..korang jer yg mampu beli.. THEN AKU JUJUR cakap yg AKU JELEZ dgn korang yg menunjuk .. but aku bersyukur dgn apa yg aku ada iaitu FAMILY.. best sgt bila ada adik beradik ramai mcm aku,, aku ada abg,adik,kakak,, hehehe.. xda faedah la korang nk tunjuk..lagipon bukan duit ko yang pakai beli itu ini..DUIT mak bapak korang…cehhh..
3rd aku xsuka org riak,sombong  dgn kekayaan or ape yg korang ada…. Jgn nk sombong dan berlagak la depan aku,, ko ingat dunia ni kekal?? Cehh.. akhirat ty baru ko tau.. x suka la org sombong2 ni.. lagi2 berlagak,,boleh x aku tambah word BODOH kat depan tu?? Jadi BODOH SOMBONG.. hahaha..
Sebenarnya byk lagi jenis org yg aku xsuka..saje jer mention sikit nie,, hahaha…
Tu jer lah…yg baik datang Dari ALLAH S.W.T .. yg burok dtg dari aku,,,
Wassalam.. muaahhhh… Love sharule akiemie




No comments:

Post a Comment


mY home Town

mY home Town

serangkai dengannya~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search This Blog