Followers

Thursday, January 26, 2012

time that i wasted

Assalamualaikum....
kembali mengupdate blog saya setelah lama x un9 pakai laptop..
happy holiday kawan2 sama unimas!!!!
(x terlambat ku ape yg aku ucap nieh??)



hehehe..selama nie un9 pakai phone jer...
nk buat entry pasal masa yg aku gunakan utk cuti nie..
.
.
.
.
Entahla wei.. bosan sgt cuti nie..masa final exam bukan maen lagi aku nk cuti.. sekarang bosan pulak.. hmm..maybe xde kawan kot..
aku kat kampung nie mane ada byk kawan.. aku xbegaul sgt pon dgn budak2 kat tempat aku stay..
errr..Bosan melnda diriku.. OHHH.. TIDAK!!!!!!

nk tau ape aku buat???
MAKAN
TIDO
MAKAN 
TIDO


>>ARUM BULAK JAK BAH<<


adalah nulong mak ku sikit2,, kakya keja g tempat rumah urg..
adalah nk dibisnes.. hahaha...
borink nya cuti ini..
tapi cuti ini hanya sekejap sahaja..
bila dah start sem baru nanti,, start la muka xboleh bla buat muka seposen nak mintak cuti..



satu jer perkara penting aku kena buat cuti ini..
FIKIR TAJUK...
::
tajuk aper??

:::RESEARCH METHOD:::

-to be continued-




No comments:

Post a Comment


mY home Town

mY home Town

serangkai dengannya~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search This Blog