Followers

Tuesday, July 10, 2012

CINTA SAYA??

Assalamualaikum ,,,
HYE kawan-kawan..lama rasanya tidak mengupdate blog ini... aduh..berkurun lama rasanya gara2 busy dgn semester lepas.. 


CINTA? ya itu tajuk entry saya kali ini.. konfirm ramai yg tengah bercinta buat masa ni kan??Jelly betul saya..haha..saya ni umur dah lanjut 22..tp still xde yg nak? JUAL MAHAL KATANYA.. hampeh..JANGAN GELAK tau. ni betul2 terjadi.. Saya x pandai la ngorat org.. know why? org pon xda rasa nk ngorat saya..



haish.. saya sebenarnya DILEMA. SEDIH .dan KECEWA. mana tidaknya cinta saya ditolak mentah2.. hahaha..tak da harapan katanya.. saya ni dilabel JANTAN SIAL katanya, haha..INI SAYA AMBIL KISAH. buat masa ini saya memang still ingat kata2 dia terhadap saya.. urhh..pedihnya bercinta.. SAya xnk bercinta!! saya tidak mau perkara yg sama berulang..


Pedih, kesal, merana itulah rasa saya.. hmm..menangis air mata darah pun tiada guna. saya mau berikan cinta saya pada ALLAH, dan KELUARGA, serta KARIER saya buat masa ini. 


SAya manusia yg lemah, mana tidaknya, MUDAH SANGAT JATUH CINTA plus Percaya omongan kosong org2 hati yg busukkkkk!!(keluar aer lior) hahha,,,




Hati saya berkata.. tidak payah bercinta ..tiada ginalah. buang masa sahaja. Malu nya saya bila semua perkara ini terjadi.. MULA2 kenal di Fb, then putus di twitter, gara2 aku layan budak2 kat twitter.. haishh malas aku ingat crita bodoh. puihh..tiada guna langsung...
Sayang, kunci pintu hati saya sudah saya buang jauh ke lautan dalam. harap2 dimakan jerung. kalau kena rampas puteri duyung tu saya terimalah. hahaha




Kepada siapa yg hangat bercinta tu GOODLUCK guyz... hope happily ever after

No comments:

Post a Comment


mY home Town

mY home Town

serangkai dengannya~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search This Blog